Vadné.cz - Upozorňujeme na vadné produkty a služby


Pizza od Pizza Go Home? Děkuji, raději ne!

12. září 2013 Kategorie: Služby

Dnešní podtitul by mohl nést také příznačný název: Příliš drahá maličkost. Ale nepředbíhejme. V minulých dnech nám do redakce dorazilo několik e-mailů od našeho pravidelného čtenáře, který si nepřeje být jmenován, říkejme mu například pan Procházka.

Tentokrát půjde o téma, které zaujme snad každého z nás, přesněji každého, kdo si někdy objednal k obědu nebo k večeři pizzu. Kdo tak činí častěji, jistě má již svou oblíbenou pizzerii, která vždy uspokojí jeho chutě. Po nedávné zkušenosti si ale pan Procházka jistě neoblíbí známou roznáškovou pizzerii Pizza Go Home!

2x pizza velká

Kde jinde začít než u objednávky. Pan Procházka si u Pizza Go Home objednal dvě velké pizzy s udávaným průměrem 32 cm. S velikostí dodaných pizz ale nebyl spokojen, proto se rozhodl, že bude situaci řešit. Dodané jídlo nafotil a s žádostí o vyjádření zaslal fotografie pizzerii:

Dobrý den,

dnes, 6.9.13 jsem si u vás objednal 2x pizza velká, udáváte průměr 32cm.

Pizza se mi zdála poměrně malá, proto jsem ji přeměřil, viz foto. Jedna měla průměr necelých 30cm, druhá necelých 28cm. Oproti udávaným 32cm se to sice nezdá jako velký rozdíl, ale po přepočtu na plochu se jedná o rozdíl 23,44% (měla spíše blíže k velikosti malé pizzy) a 12,11%.

Tedy celkově se jedná o rozdíl 17,8%, který jsem zaplatil, ale nedostal. Toto je rozdíl, který je mimo pochopitelnou toleranci, a myslím, že kdyby to Vaši zákazníci věděli, tak by u Vás pizzu neobjednávali.

Prosím tedy o Vaše uspokojivé vyjádření.

Děkuji, Procházka.

Pizza velká – průměr 32 cm. Ve skutečnosti měla pizza necelých 28 cm:
Pizza velká – průměr necelých 28 cm

Pizza velká – průměr 32 cm. Ve skutečnosti měla pizza necelých 30 cm:
Pizza velká – necelých 30 cm

Účet za provedenou objednávku:
Účet za objednávku

Odpověď, kterou dostal pan Procházka od vedoucí dispečinku (jméno záměrně neuvádíme celé), na nás působí trochu jako posměšek. Posuďte sami:

Vážený pane Procházka,
děkujeme za Vámi zaslané podněty a čas, který jste nám věnoval.

Na fotodokumentaci je vidět, krásně upečená pizza, která dozajista byla velmi chutná.

Rozměr udávané pizzy je cca 32 cm, udává se vždy před upečením. Vzhledem k mechanickým vlivům došlo k ztrátě, za jejíž přesné stanovení Vám
děkujeme.

Přijměte prosím jako dárek do budoucna k Vaší objednávce libovolnou malou pizzu dle vlastního výběru.

Pokud naši nabídku využijete jistě budete spokojen.

S přáním hezkého dne
R.S.
vedoucí dispečinku
Pizza Go Home

Na to pan Procházka reaguje slovy:

Dobrý den paní S…,

děkuji za Vaši odpověď. O chuti pizzy jsem se nezmiňoval, protože jde jistě o subjektivní věc, nicméně pro mne chutná opravdu nebyla.

Z Vaší odpovědi je zřejmé, že se nejedná o jednorázové pochybení, ale o váš standard. Považuji tedy za správné informovat o tomto vašem „standardu“ Vaše potencionální zákazníky.

Nejen, že pro mne Vaše odpověď není uspokojivá, ale působí na mně jako výsměch, proto Vaši nabídku na malou pizzu nepřijímám.

Děkuji také za Váš čas

s pozdravem
Procházka

Z dispečinku pizzerie přišla následující odpověď:

Dobrý den pane Procházka,

děkujeme za Váš názor, máte na něj samozřejmě právo. Snažila jsem se Vaši reklamaci, vyřešit k oboustrané spokojenosti.

Není naší standardou péci menší pizzy, ale jak jsem uvedla vzhledem k mechanickému vlivu k tomu dojít mohlo a to je důvod proč je uváděno u všech velikostí cca. Stejně jako se může stát, že je pizza menší, může být pizza i větší.

Rozhodně jsem Vás nechtěla svou odpovědí urazit či se Vám vysmát.

Naše nabídka stále trvá, ale její využití je jen na Vás. Bonus je registrován u Vašeho telefonního čísla.

S přáním hezkého dne
R. S.

Poslední reakce pizzerie již působí pokorněji, nicméně pan Procházka omluvu formou malé pizzy zdarma nepřijal.
V souvislosti s posledním e-mailem od zástupce pizzerie se nabízí krásná otázka k diskuzi. Dostal někdo z vás od Pizza Go Home větší pizzu než uvádějí ve své nabídce?

V závěru chce poděkovat panu Procházkovi, že se o svou zkušenost podělil. Děkujeme!

Počet komentářů: 13

“Pizza od Pizza Go Home? Děkuji, raději ne!”


  1. Dobrý den Vážení, mě by zajímalo, čeho chtěl čtenář pan Procházka docílit?? Jestli chtěl vrátit peníze či co?? Dle mého názoru minimálně matematicky dostal vše oč měl pocit, že byl okraden (ikdyž je to hovadina) jak jsem se díval na jejich www. uvádí pouze velikost cca.) Zároveň mu na reklamaci bylo velmi rychle dle jím vložené konverzace odpovězeno – což není v čechách moc obvyklé. Pracuji také s jídlem, tak vím, jak to chodí. Proto dost dobře nechápu jak někdo může měřit pizzu metrem,,,,,,,jsem zvědav kdy mi někdy zváží někdo v hotelu maso a brambory. Kde je gramáž udávaná v syrovém stavu. Doporučuji tomuto kulinářskému nadšenci, aby si vzal zástěru a šel si to zkusit,,,,, 🙂

    ps: dále nechápu proč jídlo nereklamoval hned tak my to přijde normální,,,,,přeci si nekoupím jídlo,,,nesním ho a pak řeknu, že bylo studené nebo malá porce,,,,reklamuji ihned!!!

    Jinak z kolegiálního hlediska stojím na straně kuchaře, jelikož těsto pracuje a v peci se srazí to je přece logické.

    kuchař Antonín

    1
  2. Magda - gastronomie

    Přesně tak… Souhlasím s panem Antonínem. Nicméně bych ráda zdůraznila, že pizzař není stavař… kde by se vše o 1cm rozdíl stavba zhroutila…

    Každopádně jestli mohu říct svůj názor, tak já jsem z pizzou vždy nadmíru spokojena a rozhodně její bohatost ingrediencí a výtečná chuť – čímž se staví do popředí před konkurenci – nikoho neodradí pokud na průměru schází CCA 1cm 🙂

    Když už jsme u toho…pánovi bych tedy pro zlepšení chuti doporučila jejich novinku – Hovězí burgery :-)))

    Reakce pizzerie je velmi pokorná a přívětivá i přesto, že z celé diskuze jsem nenarazila na jakékoliv pochybení z její strany….

    Každopádně si myslím že GoHome není asi první a ani poslední na kom si pán P. vyzkoušel své matematické dovednosti…pro příště by bylo lepší si dát sudoku 🙂

    2
  3. Myslím, že nikoho nepotěší, když dostane malou porci. A jen málokdo to řeší tímto způsobem (taky bych to nechal asi být). Když dostaneme v restauraci malou porci, nebo když nám jídlo nechutnalo, tak často obsluze i lžeme. Číšník se nás zeptá, zda jsme byli spokojení, zda bylo vše v pořádku, zda nám chutnalo a my mu řekneme, že ano (i když to není pravda). A jako bonus mu při placení dáme ještě dýško! Nemyslíte, že je to špatně?
    Například v Anglii je zcela běžné, když obsluze sdělíte, co se vám nelíbí. Pokud to uděláte u nás, tak se pak jen bojíte, aby vám neplivli do jídla.
    Pan Procházka zřejmě nabízenou pizzu odmítl z jiného důvodu, ale já osobně bych jí odmítl právě z obavy, že v ní bude s prominutím napliváno. Bohužel žijeme v zemi, kde neumíme přijímat kritiku…

    3
  4. Veronika

    Chápu pána, že se mu nelíbilo, že dostal pizzu menší než cca 32 cm. Ale já dostat takhle vypadající pizzu a předpokládám, že měl pán hlad když si jí objednával, tak jí okamžitě zblajznu hlavně dokud je teplá a nebudu kolem ní běhat s pravítkem 🙂 Když koukám jak je pizza bohatě nazdobená, tak bych fakt nějaký centimetry neřešila. Když to srovnám s pizzou co si kupuji jinde, tak takhle krásně tam teda pizza nevypadá ani na ní toho není tolik. Ty pizzy vypadají fakt luxusně. Takže představa jak jí přeměřuju pravítkem, když jí dostanu a trávení večera matematickými výpočty mi přijde fakt ujetá a směšná. Spíš mi to od pána přijde jako prvoplánová akce, dělal si průzkum trhu či co?Jestli ano, ať pošle fotky i z jiných pizzerií jak tam vypadají pizzy ať můžeme srovnávat.Každopádně s Pizza Go Home zkušenosti nemám, ale když ty pizzy vidím jak vypadají,s největší pravděpodobností změnim pizzerii, takhle nazdobenou pizzu jsem neměla ani v Itálii. No a jestli mi přijde o nějaký cm menší tak to ani vědět nebudu, jelikož jí hned zdlábnu.Podle fotek totiž fakt ta pizza stojí za objednání. A na to, že jí dostanu o nějaký cm menší fakt kašlu. Vy pánové taky kolikrát sdělujete cm, které nejsou pravdivé a žádná ženská vám to nereklamuje a nepočítá na procenta jak moc jste jí obalamutil 🙂 Pochybuji, že pan Procházka je vyjímkou, i když možná ho má taky spočítanýho na procenta… 🙂

    4
  5. Procházka

    Dobrý den,

    já jsem ten nespokojený zákazník, který se dovolil ozvat.

    Pro p.Antonína: Chtěl jsem docílit toho, aby zákazníci PizzaGoHome věděli, že když je v jídelníčku napsáno 32 cm, tak to může klidně znamenat 27,5cm. O reklamaci mi nešlo. Mimochodem, umíte si představit, že si na ulici kontroluji, jestli má pizza správnou velikost? Už jste někdy někoho takového viděl? Nechtěl jsem peníze zpět, chtěl jsem jen upozornit. Pokud to někomu nevadí, ať si klidně menší pizzu kupuje. Mimochodem – firmu PizzaGoHome neberu jako partu kuchařů, ale jako obchodní firmu, a takže když mají v jídeláku 32 cm, tak s určitou tolerancí očekávám 32cm.

    pro p.Magdu: viděla jste někdy pizzu, nebo toto na obrázku je vaše první? O bohatosti fakt nemůže být řeč.

    pro SixPens: Já to řeším tak, že kolegy zákazníky na tento fakt upozorním. Než řešit reklamaci pizzy, kterou mi poslíček přiveze ze vzdálenosti 5km, raději to vyřeším takto. Já nechci peníze zpět, úplně mi postačuje odpověď, že se jedná o standard. Běžně samozřejmě pizzu nepřeměřuji, ale to co mi přivezli, bylo do očí bijící.

    pro Veronika: průzkum trhu jsem si nedělal, byl jsem jen běžný zákazník. Jinak platí výše uvedené. A k tomu závěru snad jen, že se zřejmě řídíte heslem „podle sebe soudím tebe“

    Nicméně, neodpustím si poznamenat, že příspěvky výše mi příjdou jako že je píšou lidi z PizzaGoHome. K této doměnce mě mimo jiné vede to, že tady v diskusi dlooouho nic nebylo, a najednou 4 příspěvky těsně po sobě? A jak by mohl p.Antonín vědět, že mi odpověděli rychle?

    5
  6. pro pana Procházku: podle sebe opravdu soudit nemohu… 🙂 Přišlo mi to opravdu spíše jako cílená akce běhat kolem pizzy s pravítkem. Ještě navíc jak jsem koukala na tu první fotku, je na ní zřejmé, že máte pravítko nad pizzou ne na pizze, tím pádem jdou dle mě ty naměřené cm v prvním případě zkreslující. A jestli mohu dotaz? Jak byste to řešil v restauraci,kde byste dostal tuto pizzu na stůl,sháněl byste si tam metr?Opravdu by mě to zajímalo.
    Co se týče vaší domněnky, že mám něco společného s firmou tak Vám ji musím vyvrátit,jsem jen občan, který se nudí a brouzdá po netu.

    6
  7. Magdo, ty hovězí burgery jsou tak horkou novinkou, že ještě nestihli doplnit gramáž? Nebo hmotnost neuvádějí záměrně, aby si nemohl pan Procházka (a další zákazníci) stěžovat?

    7
  8. Není nad čím přemýšlet. Je zcela evidentní, které příspěvky psaly osoby nějakým způsobem zainteresované v Pizza Go Home. Pozná to i podprůměrně inteligentní čtenář. A kdo to nepozná, tak tomu je i jedno, že dostane o polovinu menší pizzu.

    8
  9. Přijde mne to tady jak “ na sjezdu Sociání demokracie “ :), Nic proti ČSSD .
    Jeden má pravítko a přesné výpočty, druhý i přes procentuální vyjádření z toho udělá polovinu. Třetí se přidá, že tam není gramáž a to pro změnu u Burgeru….
    Chápu, že server VADNE.CZ má svou klientelu tématicky zaměřenou, což mimo jiné potvrzuje jejich úvod a to: „náš pravidelný čtenář, který si nepřeje být jmenován“, ale faktem je, že PIZZA GO HOME není anonymní , ale je tady od roku 1993 – čerpám z portálu JUSTICE.CZ. Na jejich stránkách to také najdu a pozor, je tam i gramáž masa 150g. (pro Mr.GS). Opravdu si myslíte, že by tadyněkdo vydržel podnikat 20 let s cílem poškozovat zákazníka ? Vedle mé kanceláře je již 3 pizzerie během tří let. Pokaždé se změní název a majitelé a jede dál. Bohužel jsem od nich nikdy nezaznamenal ani ironickou omluvu natož kompenzaci !

    9
  10. Martin M.

    Predem upozornuji, ze nejsem jakkoliv zainteresovan v PGH. Tuto diskuzi jsem objevil zcela nahodne 😉

    U Pizzy GH objednavam pomerne casto, 95 procent objednavek dorazilo v poradku, objednavam hlavne mexickou, musim rict, ze ji pravitkem nemerim, ale zda se mi vzdy byt v poradku.

    Tech zbylych 5 procent se vyskytne vsude, ale pokud je nejaky problem, tak se staci zminit operatorce na lince a ona poradi/vyresi.

    10
  11. Chtěl bych jen napsat,že se taková věc může stát každému …Potom však přichází na řadu reklamace.V této věci byla reklamace vyřešena omluvou a novou pizzou.Objednávám od teto pizzerie často pizzu „čtyři druhy sýra“ a navíc ten výborný paprikový salám…musím říci,že jsem si zatím vždy pochutnal…mohu i srovnat s jinými výtvory různých “ šikulů“a to by si člověk mohl někdy i poplakat…a reklamace …to slovo snad ani neznaj a neřešej…o plivanec v jídle bych stejně ani zájem neměl.Buďme proto trochu nad věcí a kvitujme firmy, které se s náma baví a řeší věcí jako se zákazníkem….nebývá to bohužel v naší zemi pravidlem…:(

    11
  12. Plně souhlasím s panem Antonínem,
    co se týče velikosti, bazíruje klient na nesmyslnosti. Řešil třeba gramáž surovin a pod.?

    Poslední dobou, na základě rádoby inspektora Hrušky na bulvární TV Nova si každý hraje na znalce v oboru a řeší cokoliv, i když je to nesmysl. Vznikají pak jen absurdní situace, kdy neprávem „ukřivděný“ zákazník řeší situaci tam, kde se stejně nevyřeší a může z jeho strany dojít ke zkreslení skutečné situace.

    Reakce pizzerie mi přijde adekvátní (pro následné komentátory: nejsem nijak zaujat ve společnosti, ani k nikomu v pizzerii. Firmu znám jen z doslechu)

    S pozdravem Petr Pařízek

    12
  13. S touhle konkrétní pizzerií, žadnou zkušenost nemám ale jejich chování i přístup mi přijde v pořádku. Zato měřit pizzu pravítkem mi přijde trošku mimo 🙂 Je jasný, že se během přípravy může jídlo změnit a řešil bych to kdyby mi dorazila pizza poloviční nebo kdyby se lidi z pizzerky chovali jak idioti. Pizzu Go Home zkusím, ať si můžu udělat vlastní názor a pánovi doporučímm http://pizzy.eu/pizzeria/johnny-pizza Pizzu od Johnnyho, tu objednávám často a skoro vždy bez výhrad 🙂

    13


Napsat komentář

(číslicí) (*)

(*) = povinné pole