Vadné.cz - Upozorňujeme na vadné produkty a služby


Autorizovaný servis Acer

30. června 2011 Kategorie: Opravy, Služby

Vlastním produkt Acer Extensa 7620. Asi po 3 letech používání mi přestal fungovat, poslal jsem ho tedy do autorizovaného servisu Acer do Brna, aby mi provedli diagnostiku závady. Přeprava proběhla standardním způsobem a bez problémů. Po diagnostikování závady mi přišla cenová nabídka na opravu a byl jsem doslova šokován. Cena za opravu byla stanovena na 11 tisíc korun – vadná základní deska. S tím jsem nesouhlasil a nechal si poslat notebook zpět bez opravení. Za uvedenou diagnostiku jsem zaplatil 800 Kč, tak jak to mají v obchodních podmínkách.

Když jsem dostal svůj notebook zpět, tak mi to nedalo a sehnal jsem si servisní návod na uvedeny typ notebooku a postupoval při diagnostice přesně podle tohoto návodu. Po vytažení jednoho modulu RAM (jsou tam dva) notebook normálně naběhl a funguje dodnes. Zavolal jsem tedy do servisu Acer, že jejich provedená diagnostika není správná a že chci své peníze zpět, protože neprovedli to, za co jsem zaplatil. Oni ovšem trvali na svém – je vadná základní deska. Ptal jsem se jich tedy, jak je možné, že notebook s vadnou základní deskou normálně pracuje? Na to mi odpovědět nedokázali! Stále dokola opakovali totéž a že mi peníze nevrátí.

Chovají se drze a arogantně a vůbec se mi nelíbí jejich způsob jednaní se zákazníky, jenom z lidí tahají peníze a nic neumí… Lidi nekupujte si nikdy notebook Acer, na trhu jsou lepší, kvalitnější a vybavenější notebooky. Už nikdy více notebook ACER!!!

Svou zkušenost nám zaslal pan Tříska, Děkujeme.

Počet komentářů: 7

“Autorizovaný servis Acer”


  1. Sehnat si znalecký posudek a se servisem se o 800 korun soudit asi nemá cenu, ale určitě by nebylo na škodu, kdyby si je trochu proklepla ČOIka..

    1
  2. Ak by mal v ruke znalecky posudok, tak prave by sa s nimi mohol sudit. Cele sudne trovy by potom platili oni 🙂 Kazdopadne by som im poslal aspon nejaky pokus o zmier a podobne, hlavne na vedenie toho servisu, pripadne celeho aceru, potom by sa mozno zacali diat divy.

    2
  3. tak to je zajímavé. Já mám dva a půl roku starý notebook acer extensa 5430. Poslední dobou se mi začal sám vypínat, i po dvou minutách provozu, není to tedy přehříváním. Psala jsem taky do Brna, jestli netuší, co by to mohlo být a odpověď? Musí to vidět technik, ale nejspíš vadná základní deska, cena opravy cca 3-5 tisíc. No tak aspoň vím, že od Acer Brno pryč. Do školy mám notebook samsung a to je jiné kafe

    3
  4. No vše je dané tím že jsou lidi co si koupí notebook hi end, pak ti co kupuji střední třídu a pak ti co kupuji laciný model z te řady co kupují. Vše je o tom, že kupte si raději horší řadu ale TOP této řady. ACER má stejné záklové desky jako ASUS!!! Jediné co je jiné je chlazení. Pán v životě nemuže vědět jestli oná deska nemá někde opravdu již vadu. Sám sem ACER vlastnil a mohu říct, že super stroj ale vydržel jen 5let. Prodejci ale ví že to je doba každého notebooku a udajně již po 2letech nastávají problémy a to je dané nedostatečným chlazením! Kupte si podložky pod notebooky a nevystavujte je zbytečnému přehřívání tim že jsou umístěny u topení atd. a nebo reklamujte včas do 2let. Při pozáruční opravě se s vami již nikdo bavit nebude…. Servis má totiž jednotnou cenu zato že se na to vůbec podívají a s tím už nic nenaděláte!!!! Tudíž vám opravdu vůbec nic vracet nemusejí a nevysoudíte ani korunu. Hold měli špatnou diagnozu ale i tu podle jejich řádu zaplatit musite.

    4
  5. Poznámka k aroganci servisu! Koupil jsem synovi NB Acer, a ten ho využíval fest. Snad proto měl NB ještě v záruce řadu poruch. Dost jich uznali, mimo jiné vyměnili DC kabel, hlučný ventilátorek, napájecí trafo, došlo i k výměně MB… Výměnu platu kvůli strženému závitu šroubku jsem nevyhádal… Ale nakonec, když jsem se rozhodl od kupní smlouvy odstoupit, jsem zjistil, že jsem si já hlupák při koupi nechal dle dřívější registrace v eshopu napsat na fakturu IČO. Přitom jsem skutečně NB do nákladů nedal! Stačilo jim to napsat v čestném prohlášení, a v servisu pak postupovali dle občanského zákoníku a opravdu mně poskytli protokol o neopravitelnosti NB, na základě kterého jsem mohl odstoupit od smlouvy. Teď má už syn NB nový. Myslím, že servis takto postupovat nemusel, ale postupoval, za což ho chválím!

    5
  6. Pred lety jsem mel take Acer. Hlucny a zrejme poddimenzovany vetrak, ntb se prehrival. Byl v zarucni oprave, ale stejne brzo odesel. Od te doby uz Acer nechci, kupuju ThinkPady od Lenova.

    6
  7. No ono nejde ani o to, ze autorizovany servis neudelal nic, ale o to, ze vyinkasoval za to nic penize a choval se nevybirave k zakaznikovi… Mimochodem uvedeny NB po vymene modulu pracuje NB dodnes (r.2017).
    Neni to tom, ze by byly NB Acer spatne vyrobky, ale lidi v servisu jsou drzi, sprosti k zakaznikovi, delaji z neho blbce a ke vsemu vubec nerozumi tomu co delaji a neumi nic, nez inkasovat. Chudak zakaznik…

    7


Napsat komentář

(číslicí) (*)

(*) = povinné pole