Vadné.cz - Upozorňujeme na vadné produkty a služby


Reklamace notebooku u Alza.cz

25. června 2009 Kategorie: E-shopy

Popíši vám svou zkušenost s reklamací u e-shopu Alza.cz (dříve AlzaSoft.cz). Úvodem musím říci, že nechci nikoho poškodit, ani Alzu ani autorizovaný servis Acer, nemohu totiž jednoznačně prokázat, na čí straně byla „chyba“. Píši zkrátka jen to, jak to bylo, obrázek si už udělá jistě každý sám.

První problémy již po roce

Před více jak dvěma roky jsem si u Alzy objednal notebook Acer (konkrétně model ACER Aspire 3692NWLMi, ale to není důležité). Tehdy vyšel na více jak 15 a půl tisíce korun. První problémy s notebookem se začaly objevovat po ročním užívání. DVD mechanika špatně načítala a na LCD displeji se objevily první vadné pixely. Jelikož jich bylo hodně a znepříjemňovali mi práci na PC, rozhodl jsem se notebook poprvé reklamovat.

Pro reklamaci jsem zvolil osobní návštěvu pobočky v Praze Holešovicích. Technik notebook prohlédl, uznal, že vadné pixely na LCD skutečně jsou, a celý notebook zaslal do autorizovaného servisu, který je pro celou ČR jediný v republice a nachází se v Brně. Celé reklamační řízení se stihlo vyřídit v zákonné lhůtě 30 dní a musím přiznat, že k mé spokojenosti. Proběhla výměna DVD mechaniky za novou, LCD display byl také vyměněn za nový.

Druhá a třetí reklamace

Ovšem během následujícího roku se na displeji začaly zase objevovat vadné pixely. Zhruba měsíc před koncem záruční doby jsem tedy notebook reklamoval podruhé. Opět jsem osobně navštívil pobočku v Praze, technik notebook znovu prohlédl a uznal, že na displeji je více jak 10 vadných pixelů a notebook odeslal do servisu.

Asi za 3 týdny jsem dostal notebook zpět. A zde začínají mé problémy nabírat na intenzitě. LCD display byl vyměněný, ale ne za nový! Horní víko (cover) byl značně poškrábán a hlavně vadných pixelů na displeji bylo ještě více než na původním reklamovaném. Obratem jsem na místě tedy požádal o třetí reklamaci. Jelikož se jednalo o třetí reklamaci stejné závady, požádal jsem zároveň o odstoupení od kupní smlouvy.

Přijetí notebooku k reklamaci proběhlo stejně jako v předchozích dvou případech. Technik notebook prohlédl a opět uznal, že se na LCD vyskytuje více jak 10 vadných pixelů. Byl jsem informován, že notebook byl odeslán do autorizovaného servisu do Brna. Asi po týdnu čekání jsem z reklamačního oddělení Alzy dostal následující email, cituji:

Dobrý den,

Servisní středisko společnosti Acer, nám zaslalo dotaz, zda budeme souhlasit s placenou opravou (výměnou displeje) v ceně 4,043.64,- CZK bez DPH.
Prosím napište mi, zda budete souhlasit s cenou opravy.
Na jeden vadný bod se bohužel záruka nevztahuje.

Jen připomínám, že reklamační technik Alzy při přijetí reklamace sám uznal, že vadných pixelů je více jak 10. Na uvedený email jsem reagoval s tím, že nesouhlasím s žádnou opravou natož placenu, že jsem při reklamaci žádal o odstoupení od smlouvy, a že vadných pixelů je zcela jistě více jak 10. Můj email zůstal ze strany Alzy bez reakce! Proto jsem se rozhodl kontaktovat servisní středisko společnosti Acer sám a požádal je o přezkoumání mé reklamace.

Odstoupení od kupní smlouvy

Po přezkoumání došlo servisní středisko k závěru, že display je skutečné vadný, a že mám nárok na záruční opravu. Za další necelé dva týdny jsem dostal od Alzy další email, že má reklamace je vyřízená a opravený notebook je připraven k vyzvednutí. Opět jen připomínám, že jsem o opravu nežádal!

Nezbylo mi tedy nic jiného než se opět osobně vydat do Alzy a celou situaci si s nimi vysvětlit. Trval jsem na svém a žádal odstoupení od kupní smlouvy. Asi po hodinovém „vyjednávání a ujasňování“ mezi mnou, reklamačním technikem Alzy a telefonicky i servisem Aceru jsem odcházel s vrácenou hotovostí za vadný notebook.

Zda se tedy jednalo pouze o shodu „nepříjemných“ náhod, nebo zda jsem až moc paranoidní, nechám na vás. Nicméně nový notebook již nemám od společnosti Acer a nebyl zakoupen u Alza.cz.

Malá rada na závěr, při opakovaných reklamací si pečlivě uchovávejte všechny servisní reklamační protokoly.

Autor: Viktor

Počet komentářů: 32

“Reklamace notebooku u Alza.cz”


  1. René Stára

    Co se týká Alza.cz tak jak při koupi tak hlavně při reklanaci dusledně kontrolovat stav zboží, kompletnost a hlavně výrobní čisla. Setkal jsem se při reklamaci zboží s takovým případem, že již při druhé reklamaci bylo jasné, že dojde i na třetí a samozřejmě i na odstoupení od kupní smlouvy. V tomto případě se společnost Alza zachovala velmi profesionálně a to tak, že v původním obalu bylo stejné zboží ale s jiným seriovým číslem než bylo na obalu a v dokladech. Takže jsem přišel o záruku.
    Po této zkušenosti kontroluji zboží ještě na místě i za cenu zdržení ostatních zákazníků.

    1
  2. Máme také špatnou zkušenost s Alzou s opravou notebooku. V záruční době byla požadována oprava a došel email, že u výrobce shledali zaprášený chladič CPU a opravu si buď zaplatíme, nebo nám ho vrátí neopravený. Myslím, že prodejce se má prát za své zákazníky a případně neodebírat zboží od výrobců, kteří tímto způsobem vyřizují reklamaci.

    2
  3. Špatnou zkušenost mohu jen potvrdit. Převzetí notebooku k reklamaci bylo přímo ukázkové. Vrácení .. to byla ukázka naprosté arogance. Přislíbené odeslání zásilkovou službou se nekonalo, když jsem po 30ti denní lhůtě žádal o vydání, po více, než půlhodinovém hledání přinesli zaprášený notebook s poškrábaným víkem. A pak začal kolotoč diskuzí, který mě přesvědčil .. už nikdy u nich nic nekupovat. Těch pár ušetřených korun za to vůbec nestojí.

    3
  4. Dobrý den,
    byl jsem reklamovat mobil Motorola ve firmně Alza dne 14.04.2010. Přišel jsem se závadou softwaru, ale hned mi bylo sděleno, že nemám nárok na záruční opravu, vzhledem k tomu že přístroj je mechanicky poškozen – malá prasklina na horní části krytu.
    Reklamace byla během minuty zamítnuta a že pokud budu chtít dále reklamovat,tak je délka reklamace bez časového omezení, s čímž jsem samozřejmně nesouhlasil a telefon jsem si vzal zpátky s tím, že to budu konzultovat.
    Volal jsem na ČOI a tam mi bylo řečeno, že mám požadovat ať je v reklamaci zapsáno, že požaduji vyřízení do 30 dnů, na což nepřistoupily.
    A jinak mám chtít papír s přijetím do reklamace, jenž byl prvně sepsán, abych ho mohl zaslat k posouzení, což mi taky nedali.
    A tak jsem chtěl tedy poslat mobil na reklamaci znovu, ať ten papír nějak získám, ale to mi bylo odmítnuto s tím, že reklamace už byla zamítnuta (na základě mechanického poškození) a že už tedy na další nemám nárok.
    Takže jsem vše nafotil a poslal stížnost na ČOI dle jejich požadavků.
    A vzhledem, že to není první problém,takže TAM UŽ NIKDY NEJDU.

    4
  5. Nevim no, já mám zkušenosti přímo se servisem Acer. Zavolal jsem, druhý den přijela PPL odvezla a třetí den přivezla PPL opravené (výměna HDD), takže v tomto směru mohu jen pochválit.

    5
  6. Co se týče reklamace na notebook u Alza.cz, mam též špatné zkušenosti! V průběhu dvou let jsem měla opakované závady na notebooku. Dvakrát byl opravovaný a při třetí reklamaci byl uznán za vysloužilý, tudíž žádná oprava a už vůbec ne vracení peněz. Opakované závady: samovolné vypínaní, chrčení cd-romu a další… Podle mě hlavně záleží, kdo na těch reklamací sedí za pultem. Někdy se člověk práva nedohádá!

    6
  7. Já jsem nyní po čerstvé reklamaci notebooku u Alzy a také mám špatné zkušenosti především s provedením reklamace.
    Vše co doposavad bylo jsem sepsal na kvůli tomu vytvořený blog
    Zde je odkaz (nechci dělat reklamu sobě ale Alze aby se i ostatní o nich něco dověděli):
    http://reklamace-alza.bloger.cz/

    Budu rád pokud blog navštívíte, přečtete a seznámíte s ním své známé.

    7
  8. Mám podobnou zkušenost … Také v Alze nakupuji od doby, kdy byla ještě Alzasoft, pro sebe, pro firmu svého otce a všem ji také řadu let doporučuji, až do tohoto léta … Nejdříve mi odmítli přijmout telefon, který se sám od sebe restartoval, že je mechanicky poškozen a že jsem jej určitě upustila (jak čtu nejsem sama), vzali mi jej do reklamace s tím, že si počkám déle než 30-dnů. Podepsala jsem to, ale hned po návratu domů jsem si mailem stěžovala na aroganci jejich zaměstnanců (kdo budete někdy reklamovat, zjistíte sami) a chtěla jsem po nich vysvětlení, jak jejich zaměstnanec přišel na to, že jsem mobil upustila (asi je věštec). Sice mě odpálkovali, ale do 14 dnů mi přišla odpověď, že je reklamace vyřízena. Přehráli u mobilu software (jaké překvapení, říkala jsem jim to už při reklamaci, měla jsem podobný mobil) a po hodině čekání (nemohli mobil najít) mi jej dali. Asi měsíc po tom jsem reklamovala další mobil, řekli mi, že nejde mobil reklamovat, protože je pomalý, protože stál jenom 2 000 Kč a co bych za ty peníze chtěla. Mezitím jsem onemocněla (roztroušená skleróza) a při představě (špatně mluvím a špatně chodím) jejich arogance a neochoty, mám docela strach reklamovat značková sluchátka, která stála 800 Kč a fungovala měsíc.

    V Alze už nikdy kupovat nebudu a všem radím to samé. Je mi něco málo přes 30 let a reklamace v Alze se bojím víc než injekcí, které si musím píchat kvůli nemoci.

    8
  9. Dne 21.12. jsem si u Alzy koupil rekordér SAMSUNG DVD-SH893. Doma jsem zjistil, že nelze při časovém nahrávání nastavit ani jeden z režimů(XP,SP,LP,EP) a ani funkce VPS/DPC není aktivní. Zkoušel jsem náhrát několik programů z několika kanálů, ale bohužel to nešlo nastavit ani jednou.
    Psal jsem 2 emaily Alze, ale na ani jeden neodpověděli. Jelikož jsem na internetu našel velkou spoustu negativních ohlasů na Alzu, především k jejich přístupu ohledně reklamací, tak jsem se rozhodl, že raději DVD vrátím. Ze zákona na to mám nárok. Tak jsem se 28.12. vypravil do Zlína, kde má Alza pobočku, a kde jsem také rekordér převzal. Prodavač jej opatrně vybalil, vzal mokrý hadřík a asi 1 minutu usilovně leštil přední panel. Poté pravil, že je tam škrábanec a že mi může vrátit peníze, ale s 10% slevou. Byl jsem tam i s přítelkyní, ani jeden z nás tam škrábanec neviděl, takže jsme se velice podivili, co si to vymýšlí. Na to prodavač s úsměvem prohlásil, že může výrobek poslat na posouzení do centrály v Praze, ti o tom rozhodnou. Jelikož by to nemělo smysl, protože by o tom rozhodovali oni sami, tak jsem s tím bohužel souhlasil.
    Chtěl bych všechny lidi, kteří uvažují o koupi jakéhokoliv výrobku u Alzy varovat. Ať už se to týká komunikace nebo vrácení peněz, na které máte zákonný nárok.

    9
  10. Tak koukám, že Alza vymyslela jak nepřijít o svou marži, když chcete využít své zákonné právo vrátit zboží ve 14ti denní lhůtě. Jen hladají cestičky jak obcházet zákony.. To jsou fakt hajzlové! A toho jejich mimozemšťa nemůžu ani vidět…

    10
  11. Dobrý den,

    vesměs tady píšete negativní zkušenosti s Alzou. Dovolím si napsat svou čerstvou, pozitivní. Upozorňuji, že skutečně nejsem pracovník alzy, ani nejsem z jejich strany nijak motivován napsat tuto zkušenost, kromě radosti, že vše proběhlo tak jak mělo.
    Koupil jsem multimediální přehrávač noontec V9-T. Přes skvělé parametry mi po pár dnech bylo jasné, že pár vlastností této krabičky by mi asi časem docela pilo krev (pomalé reakce na dálkové ovládání, například). Koupil jsem tedy jinde jiný přehrávač a jel jsem do alzy noontec vrátit. Pracovník výrobek prohlížel opravdu důkladně a pak řekl, že to nebude problém. Ihned mi vyplatil celou nákupní cenu a vše bylo za 15 minut k mé spokojenosti vyřízeno.
    Upozorňuju, že jsem se k výrobku choval tak, aby 14 dnů vydržel opravdu jako nový, schoval jsem si igelitové obaly, na ovladači jsem nechal krycí fólii, baterky jsem nechal zatavené v původním balení (použil své) atd.

    11
  12. Karel Cvachovec

    píšete zde samé negativní zkušenosti, ale dovolte mi napsat mé zkušenosti.
    V Alze jsem nakoupil již mnoho produktů pro známé i pro sebe, at to byly HDD, vypalovacky, pocitace, komponenty, televize či rádia a vždy, když se mi něco porouchalo, byli ke mně na reklamacích maximálně vstřícní a zdvořilí. Nyní nabízíme i mnoho jiných produktů jako batohy, vysavače, nádobí a hračky pro děti a vitamínové tablety. Zkrátka v Alze si vybere každý co potřebuje.
    Všechno vyřídili velmi rychle od objednávky po prodej, nečekal jsem ani minutu navíc. I těch několik málo reklamací proběhlo vždy expresně rychle 🙂

    Lepší reklamační oddělení bych těžko hledal. Možná jsem měl prostě jenom štěstí.

    Nákupy v Alza.cz mohu jen doporučit. Velmi ochotní a vstřícní a milí lidé zde pracují. Doporučuji nakupovat na Alza.cz nebot je zde záruka nejnižších cen a seženete zde opravdu vše na co si jen vzpomenete.

    12
  13. Milan Kučera

    Ahojky,
    ja nakupuji jen u Alzy, nevím, co proti ní máte, jednak má nejnižší ceny a potom, vždy mne obsloužili bez čekání.
    Kamarád reklamoval foťák a vrátili mu prý hned peníze do pěti minut, žádná fronta tam nebyla.

    Doporučuji nakupovat na Alza.cz , lepší obchod neznám

    Milan Kučera

    13
  14. Karel Barták

    Naprostý souhlas,

    mně vyhovují ty super ceny a ty jejich velké výprodeje a slevy po celý rok, Navíc, elektronika je dnes již tak kvalitní, že se nerozbije, pokud ji člověk neupustí na zem a nešlape po ní.

    Alza.cz je pro mne jediný obchod s elktronikou kde nekupuji.

    14
  15. Na 3 předešlé komentáře musím reagovat, docela mě totiž překvapuje pisatelova naivita, a je zcela zjevný účel jeho jednání:
    1) Příspěvky pana Karla Cvachovce, Milana Kučery a Karla Bartáka jsou odeslány ze stejné IP adresy. Tudíž jsou psány ze stejného počítače a všimněte si, že i ve stejný čas.
    2) Karel Cvachovec ve svém komentáři chvíli vystupuje jako spokojený zákazník, ale i jako zaměstnanec Alzy: „Nyní nabízíme i mnoho jiných produktů jako…“. Dokládá to i zadaný email u komentáře, který ovšem není veřejný.
    3) Karel Barták reaguje na příspěvky Milana Kučery a Karla Cvachovce v době, kdy komentáře ještě čekají na schválení, tudíž reaguje na něco, co na webu nemůže vidět (pokud to sám nepsal).
    Náhoda?

    Naprosto nic nemáme proti tomu, když se zde k problému vyjádří i druhá strana (např. viz CZC prodává použité zboží…). Naopak, vítáme to!
    Ovšem to co zde předvedl pisatel uvedených komentářů je opravdu nevhodné a stojí za zvážení, zda to společnosti pomáhá k dobrému jménu.

    15
  16. Z komentářů tedy plyne, že v Alze ve skladech „upouští elektroniku a šlapou po ní“… 🙂 Taky jsem tam už reklamoval a nechtěl bych to opakovat…

    16
  17. V minulosti jsem u nich koupil myš, měla být nová a funkční. Prodali mi ale použitou a jedno z tlačítek bylo vyklikané. Reklamaci řešili tím, že mi dali jinou použitou… to bylo poznat jak z povrchu myši, tak ptž měla pájkou spálený připojovací kabel. Takže jsem ji opět vrátil – neuvěřitelná ztráta času a peněz za dopravu.
    Řešil jsem reklamaci grafické karty, která při zatížení (hry) pískala. Chvíli mi trvalo, než jsem přišel na to, co to v PC způsobuje. Na reklamaci mi řekli, že jsem si měl koupit značkovější kartu (jako by to byla moje chyba), vystavili mi dobropis s částkou cca. o 250 Kč nižší než byla pořizovací cena. Když jsem se ohradil, tak mi vraceli kartu, že si jí mám odnést. Prostě přes to nejel vlak.
    V televizi a na jejich webu píši o výprodejích, super akcích, super slevách, velkoobchodních cenách… ale prakticky pokaždé jsou jejich ceny o dost vyšší než jinde. Jasně klamavá reklama.
    Zaplacení a obdržení zboží na pobočce v Holešovicích trvá dlouho, parkování je na 1 hodinu zdarma, pak poplatek 40 Kč. Při převzetí zboží na jiných pobočkách Alzy poplatek +10 Kč.
    Prostě je to podnik na peníze, nic jiného, zákazník je až na posledním místě. Prostě zaplať, vypadni a hlavně neotravuj.
    Doporučuji všem Czechcomputer, tam se chovají solidně, většinou nižší ceny než v Alze, reklamace bez problému a super přístup k zákazníkovi.

    17
  18. Zkušenosti otřesné! Již nikdy nebudu nakupovat v alze a totéž doporučuji i ostatním.
    Reklamaci vyřízovali 1/2 roku, vracet peníze nechtěli, komunikovat také ne…opravdu běh na dlouhou trať…
    Tomáš

    18
  19. Tak se vám tu taky pochlubím s mou první zkušeností reklamace v alze. Zboží mi ani přes jasnou závadu nebylo vůbec přijato, ani na posouzení v servise. Člověk za pultem v Holešovicích byl zřejmě odborník a tudíž mi z fleku řekl, že si za všechno můžu sama a že mi to nepřijme ani na posouzení. Neustále mě jen odkazoval na servis přímo od Asusu s tím, že mi notebook prostě nepřijme ani kdybych se na hlavu postavila. Což ale zároveň odmítl sepsat, prý to není jeho povinnost.

    To ale není všechno. Zajímalo by mě, co tam se zbožím doopravdy dělají, protože jsem si tam minule koupila hrneček a doma jsem pak zjistila, že má prasklé, téměř odlomené ucho. Reklamovat jsem ho radši ani nešla, řekli by mi, že jsem si s nim házela já…

    Zkušenosti prostě rovněž katastrofální. Už nikdy nemínim udělat chybu a koupit si něco tam, ceny nemají nijak extra a chování k zákazníkovi opravdu katastrofální. Mám odsaď ještě foťák, tak se můžu jen modlit, že s tím se mi nic nestane… Alza nikdy víc!!!!

    19
  20. S reklamacemi nevim jak to je nikdy nereklamuji, nemam na to cas, obzvlaste pokud mi nevrati hned penize, co jak ctu neni pripad ALZA.

    Dosel jsem k nazoru, ze v ALZA prodava veci ze serii s vyrobnimi vadami, ktere se jiz ve vyrobe vyrazuji.
    Proste zbozi druhe kategorie, prikladem jsou WIFI routery kterym po case odesel zdroj, popr. bylo nutne je restartovat, MIKROTIK vubec nefungoval. Takze taky never ever i pres to ze bydlim na Palmovce a mam to kusek.

    20
  21. Ahoj,
    v nejbližších dnech půjdu vyreklamovat NTB Lenovo y550p, který jsem zakoupil v Alze. Stížnosti na reklamace u Alzy jsem si přečetl nejen u Vás na serveru, ale našel jsem je i jinde. Doufám, že reklamace proběhne v pořádku. NTB se při hraní her přehřeje a vypne se. A další problém je, že se občas zapne do nouzového režimu, kde jsou jen základní funkce počítače a vyhodí to hlášku o disku. Tak NTB vypnu a znova zapnu a vše je ok. Až proběhne reklamace, dám sem vědět jak jsem dopadl. Když by reklamace byla pro mě negativní, tak já nemám nervy se o tom dohadovat, jak tady většina naznačujete. V tomhle Vás opravdu obdivuji. Tak uvidím jak si za mě poradí D.A.S.

    21
  22. Špatnou zkušenost s ALZOU mohu také potrvrdit. Zakoupil jsem u nich notebook ACER v prosinci 2010 a šel ho reklamovat 02.02.2012, tzn. v záruční době, protože vůbec nenabíhal operační systém. V Alze na Chodově se technik p. Šmajda choval dle mého názoru velice arogantně. Na displeji bylo v čase reklamace několik teček (nejspíš starý prskanec) který tam byl nejméně několik měsíců a doma jsem si ho nevšiml. Dle mínění technika se však jednalo o zatečení tekutiny a proto ze strany ALZY reklamaci zamítli a navíc mi zrušili záruku, aniž by vyčkali výsledku rozboru v ACER centru v Brně, kam jsem notebook žádal zaslat na posouzení. Navíc mi na toto posouzení dali časově neomezenou dobu!!! Proto jsem notebook reklamoval přímo u ACERU, kde nyní čekám na odvoz zboží do ACER centra k posouzení.
    Nicméně v ALZE již nikdy žádné zboží nekoupím, jsou to sprostí zloději!!!
    V Czech Computer jsem minulý rok řešil nefunkční externí hard disk a beze slova mi ho na počkání vyměnili….

    22
  23. ALZA je p*ca! Reklamace notebooku po roce v zarucni lhute mi vubec nevzali v zarucni lhute!! Poslal jsem ho do ACER sam a pokud to nevrati dam je aspon na COI nebo na soud, MUSIME SE BRANIT PROTI ALZE!!! Zkusenost rad pospisu nebo podporim i pisemne kdo neveri.

    23
  24. Zdravim ludia. Tak trochu som dostal strach po precitani vsetkich komentarov. Mam problem s notebookom Acer Aspire5742G kupovaneho minuly rok na jesen. A tiez jak pisal Milan vyssie tak sa mi pocas hrania hier prehreje a vypne a od urciteho casu mi zacina laggovat. Skusal som aj obnovu systemu do stavu ako pri prvom zapnuti a robi mi to stale. Myslite ze mi to v Alze uznaju?

    24
  25. Ahoj Duri, z uvedených komentářů dostávám pocit, že reklamace v Alze se řídí nějakou random funkcí 🙂 Ale teď vážně, je to o lidech. Co jeden technik uzná jako závadu, tak druhý ne! Není pochyb, že je to takto špatně, ale je to fakt.. Moje rada zní – Zkus to reklamovat! Ohledně toho přehřívání bych nejprve zkusil vyčistit větráček od prachu. Zejména pokud notebook používáš i v posteli, tak může být značně zanesený prachem. Nejlépe tedy opatrně sundat spodní kryt a profouknout, o záruku tím nepřijdeš.

    25
  26. Ahoj admin. Ďakujem za radu. 🙂

    26
  27. Ahoj,
    před rokem a půl jsem reklamoval svůj notebook Acer s vadným diskem.
    Na stránkách měli kontakt na to středisko v Brně, tak jsem tam zavolal popsal závadu s tím, že se domnívám že jde o disk.
    Balík si vyzvedli, na internetu jsem se dozvěděl podle čísla zakázky kdy to bylo opraveno a čím to bylo a balík druhý týden přišel.
    Doporučuji kontaktovat vždy přímo toto středisko, stejně to tam taky posílají a navíc tomuto středisku bude jedno zda Vám vypíší že byl notebook opravdu vadný. Stačí jim pouze kopie faktury, kterou jim potvrdíte datum nákupu (potvrzení záruky).
    U třetího případu si nechte potvrdit závadu bez opravy notebooku a jděte s papíry na Alzu. Pokud budete mít od servisního střediska dvě zprávy o opravě a třetí, že je na ntb závada tak se můžou třeba po*rat ale vrátit peníze musí.
    Navíc se nenechte odradit tím, že vám nějákej Pepa z depa na krámě neuzná reklamaci elektroniky, protože je prasklej někde plast. On do přístroje nevidí a nepozná zda neodešla nějaká součástka nebo to bylo opravdu způsobeno nějakým pádem. Proto přístroj vzít a přijít příště s Českou obchodní inspekcí, oni už si s odborníkem, který pozná závadu už od pohledu poradí.

    27
  28. Moje zkušenost s reklamací u Alza také není příliš povzbudivá … Loni v dubnu jsem si tam koupila foťák, který po roce při jeho zapnutí hlásil chybu, že mám sundat krytku, přestože byla sundaná … Foťák hned putoval na reklamaci. Po měsíci byla reklamace vyřízena opravou. To bylo letos koncem dubna. První týden v červenci ( během dovolené, což naštve ještě víc ) se foťák porouchal znovu, opět hlásil stejnou chybu. Hned po návratu z dovolené foťák putoval opět na reklamaci, to bylo 9.7.2012, na netu jsem to hlídala, takže jsem zjistila, že dodavateli to odeslali až 16.7.2012, pak se nic nedělo, 6.8.2012 tam byla zpráva, že reklamace je vyřízena a dnes ráno mi přisla SMS „vaše reklamace byla zamítnuta“. Pro foťák jsem zatím nebyla, takže nevím, jak přesně mi důvod zamítnutí vysvětlí, ale i tak mi to celé přijde značně podivné. Takže teď už jen prověřit další postup a hurá do boje s Alzou. Ach jo 🙁

    28
  29. U ALZY si po zkušenostech s reklamací nekoupím už NIKDY NIC!!!

    29
  30. Takže u Alzy již nikdy více nic ! Ani baterku do hodinek. To jak se postavili k reklamaci notebooku v záruční lhůtě, kdy se mi totálně rozjel rámeček a oni se začali vymlouvat a chtěli ode mě opravu zaplatit, tak to je vrchol všeho. U nich nic nekupovat, jsou to šmejdi, dokud kupujete vše ok, pokud reklamujete, jste pro ně jen povl co otravuje !

    30


Napsat komentář

(číslicí) (*)

(*) = povinné pole