Vadné.cz - Upozorňujeme na vadné produkty a služby


E-shop Anacomp.cz

5. listopadu 2010 Kategorie: E-shopy

Chci vám zaslat svou zkušenost s e-shopem Anacomp.cz. Nejedná se sice o žádnou extrémnost, ale v danou chvíli mi to přišlo přinejmenším nestandardní a slušný a konkurence schopný e-shop by si to neměl dovolit.

Pár dní jsem vybíral novou grafickou kartu, pak jsem hledal vhodný e-shop, který není drahý, není daleko (pro osobní vyzvednutí) a hlavně má zvolenou kartu skladem. A právě Anacomp jako jeden z mála uváděl na svém webu, že mají kartu skladem, tak jsem jí objednal právě tam.

Po úspěšné objednávce jsem již čekal na sms vyzívající k odběru. Jelikož měla být karta skladem, čekal jsem sms nejpozději druhý den. Do 14 hodin nepřišla, tak jsem do Anacompu volal, jak to vypadá s mou objednávkou. Bylo úterý a pracovník na telefonu mě ujistil, že ve středu kartu dostanu. Druhý den opět sms nepřišla, tak jsem volal znovu. Zase jsem dostal ujištění, že karta bude k odběru připravena zítra (čtvrtek). Nebyla, když mi ve čtvrtek zase tvrdili, že určitě bude v pátek, tak mi už definitivně došla trpělivost. Kartu jsem objednal jinde a měl jsem ji ještě ten den.

Jelikož mě zajímalo, kdy skutečně karta v Anacompu bude připravena k odběru, tak jsem objednávku nestornoval. Očekávaná sms přišla až v úterý, tedy více než týden od objednání.

Není skladem jako skladem. Když mají v Anacompu zboží označené jako skladem, znamená to, že ho mají na externím skladu a počítejte s tím, že ho druhý den mít určitě nebudete!

Chápu, že každý e-shop nemůže mít ohromné haly a skladovat velký sortiment zboží. V tomto konkrétním případě mě ale nejvíce mrzí přístup Anacompu na mé dotazy ohledně dostupnosti objednaného zboží, když mi týden každý den tvrdili, že karta přijde zítra. To ať se na mě nezlobí, ale to se nedělá. A další nákup si tam budu hodně rozmýšlet…

Anacomp.cz by si měl uvědomit, že již žijeme v jiné době. Už dávnou jsou pryč doby, kdy se objednávalo zboží z katalogu a lidé na něj ochotně čekali klidně i několik měsíců. Doba se díky internetu zrychlila a zákazníci chtějí své zboží hned!

Svou zkušenost nám zaslal Adam. Děkujeme.

Počet komentářů: 7

“E-shop Anacomp.cz”


  1. Dobrý den.
    Jelikož si myslím, že tato situace nemohla u nás nastat, chtěl bych požádat Adama o číslo jeho objednávky. Rád bych celou záležitost prošetřil. Blatnický, ředitel ANACOMPu.

    1
  2. Dobrý den,
    číslo objednávky je OBP1010516.
    Výsledek Vašeho šetření rádi zveřejníme.
    administrátor webu vadne.cz

    2
  3. Hmm… čas běží …

    Už jsou známy výsledky ?

    Nebo že by v ANACOMPu ještě stále prověřovali … ? 🙂

    3
  4. Mam podobnou zkusenost, 10 let nakupujeme v SUNTECH a nikdy tam nebyl problem s vracenim, reklamaci, a to ani pri nakupu pres firmu. Ale tenhle ANACOMOP M. Blatnicky me taha za nos jiz od 23.3.2011 DLV1102909

    Jejich web moc nefunguje, protoze tam nase objednavka nedosla. A pak jsem tam zasel osobne, coz byla chyba. Protoze nasledne pri pokusu o vraceni zbozi se vymlouvaji. Kaslu na to, ale ted uz vim, ze je dobre si nejdrive obchod otestovat na malem nakupu.

    4
  5. 1. pletete si občanský a obchodní zákoník
    2. objednávkový systém našeho eshopu je ověřen u největších českých IT firem, že jste zrovna Vy nezvládl objednávku, nebude zřejmě problém systému
    3. Hrajeme podle pravidel, které jsou určeny zákony této země, at jsou jakékoli. Férovost k zákazníkům je naší prioritou. Doporučuji se chovat podobně i Vám.
    4. V čem konkrétně Vás tahám za nos? Jasně jsem Vám napsal, že Váš požadavek na vrácení zboží není bohužel pro nás akceptovatelný, protože nesplňuje podmínky, za kterých je zboží podle zákona možné vrátit.
    M. Blatnický

    Jinak zákazníkům doporučuji spíš server
    http://obchody.heureka.cz/anacomp-cz/recenze/
    je tam již přes 800 recenzí skutečných zákazníků našeho obchodu, v drtivé většině velice přiznivých.

    5
  6. Promiňte, ale na Heurece existují i recenze na jiné obchody, které jsou tam vychváleny snad až do nebe. Bohužel jsem se již mnohokrát setkal s tím, že obchod byl falešný. Jak to tam tedy někdo může napsat příjemný personál, když obchol žadnou kamennou prodejnu nemá? Recenze na Heurece jsou znehodnoceny tím, že si tam obchod může napsat recenzi sám! Jiné takto znehodnocené nejsou, protože nejsou tak vyhlášené. Jak tedy můžeme věřit, že jste si to tam nenapsal sám ??? Děkuji

    6
  7. Blatnický jak sebe povýšil na ředitele 🙂 🙂 🙂 Jinak všeobecně, tohle „skladem“ neskladem je standard u mnoha eshopů a Anacomp Blatnickýho není výjimkou.

    7


Napsat komentář

(číslicí) (*)

(*) = povinné pole